miercuri, 22 februarie 2017

Am în faţă două hârtii. Una mai mult lată cu scris roşu şi una ieşită dintr-o maşină de calcul. Una îmi vine lunar şi este cuponul de pensie, cealalta este hârtia plăţii de ieri. Ambele, cea cu scris roşu, are trecut impozitul meu pe venitul numit pensie, cealalta este chiar impozitul meu. Impozit care adună bunurile mele mobile, imobile, terenul de 800 m.p. şi salubritatea. O sumă nu tocmai mică.
Deci plătesc!?
Plătesc impozite, utilităţi, taxe şi alte angarale. Sunt un om responsabil, îmi înţeleg rostul şi rolul. Înţeleg statul şi nevoile sale.
Dar în primul rând sunt un om corect, onest, cinstit.
De ce nu am fi toţi aşa?
Pentru-că unii sunt deştepţii lumii!
Bunăoară programul de guvernare actual şi FSDI. Bine gândite şi o bună linie. Dar care nu sunt bune unora. Corporaţiilor şi omului român devenit capitalist. Ambii ...şi corporaţiile şi întreprinzătorul român nişte... găinari.
În explicarea cuvântului urât aduc în scriere acelaşi impozit. Impozit care eu îl plătesc corect şi cinstit. La bănuţ! Iar ăştia, adică găinarii, îl plătesc pe...profit. Adică pe ceea ce vrea el să fie profit. Ori investeşte profitul în dezvoltarea lui, adică proprietatea sa care-şi creşte valoarea de inventar la o eventuală vindere, ori îl ascunde prin offshor-uri şi firme false, ori îl fac să fie mic. Că vezi bine, de unde frate!? Dacă am profit mic, impozit mic. Dar profitul ăla mic îi face bunăstare imensă, palate şi maşini de maşini, ori bani sparţi uşor pe distracţii şi vacanţe, trai de nabab şi multă ipocrizie, indecenţă şi... ură. Da...ură! Ura ca un altul, adică 70% din populaţia săracă, să primească un mic spor salarial ori de pensie.
De aia capitalistule român nu te va ajuta Dumnezeu chit că te dai mare cucernic şi te dai cu capul în icoane sfinte apoi plăteşti pe la mănăstiri. Pentru-că tu nu iubeşti omul! Pe semenul tău! Pentru asta vei plăti însutit. Vine ea vremea!
De aia mi-e scârbă. De aia nu mai trebuie tăcut. De aia nu mai suntem proştii voştri. De aia trebuie ieşit pentru drepturi şi egalitarism.
DE AIA IMPOZITUL TREBUIE LUAT PE CIFRA DE AFACERI!
Nu îţi convine..."adiooo bă!"

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu